Je hebt een sterke website, maar weinig bezoekers. Een advertentiecampagne opzetten lukt je nog wel, maar de resultaten zijn niet wat je verwacht had. Het ontbreekt je aan de tijd en kennis om een doordacht online marketingplan te bedenken, uit te voeren en op te volgen. Hier schieten we graag te hulp! We werken een marketingstrategie uit op maat van jouw bedrijf, zorgen voor een continue analyse van de resultaten en optimaliseren waar nodig. Zo zorgen we ervoor dat je het maximum aan rendement haalt uit jouw marketingbudget.  

In de moderne digitale wereld zijn er tal van mogelijkheden om je klanten te bereiken. Wij zoeken uit wat de ideale marketingmix is en hoe we bezoekers warm kunnen maken om jouw producten of diensten te gebruiken.

SEA (Search Engine Advertising)

Adverteren in Google is nog steeds de meest populaire vorm van online advertising. Hoewel het systeem door de jaren heen sterk geëvolueerd is, is het basisprincipe nog steeds hetzelfde: de gebruiker voert een zoekopdracht in en krijgt een lijst van relevante advertenties, gerangschikt op een score die het Google-algoritme elke advertentie toekent. Deze score wordt bepaald door een combinatie van het maximale bedrag per klik dat er voor de advertentie is ingesteld, de relevantie van de advertentie inhoud en de kwaliteit van de website waarnaar de advertentie verwijst.

Het is dus enorm belangrijk om te vertrekken van de zoekwoorden waarop je gevonden wil worden. Aan de hand daarvan stellen we verleidende advertenties op die ervoor moeten zorgen dat je op korte termijn meer bezoekers aantrekt, die met een duidelijke aankoopintentie op zoek zijn naar jouw product of dienst.

Social media marketing

Bij het uitstippelen van je marketingstrategie valt social media al lang niet meer te overzien. Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin en Snapchat zijn allemaal platformen waarop miljoenen van jouw potentiële klanten dagelijks aanwezig zijn. Het grote verschil met je website? Interactie: je staat in direct contact met je potentiële klant.

Rekening houdend met je doelpubliek bepalen we eerst op welke kanalen we het best gaan inzetten. Zoals je wel kan raden is Facebook hier in de meeste gevallen een logische keuze, maar ook andere kanalen vallen niet te overzien. We bekijken mee welke content je best op je pagina’s verspreid en bedenken creatieve en doelgerichte advertentiecampagnes, om meer verkeer naar je website te krijgen en je merk uit te bouwen.

Content marketing en copywriting

Door de enorme populariteit van het internet is de consument meer dan ooit ‘in control’ bij de zoektocht naar een oplossing voor zijn probleem. Het is dus belangrijk dat je de klant centraal stelt en informatie verspreidt die voor hem interessant is, in de vorm van bijvoorbeeld blogartikels of video’s. Zo etaleer je je expertise en bewijs je dat je het belangrijk vindt dat je klanten verder geholpen worden. Dit wordt vaak effectiever bevonden dan overmatig in te zetten op online advertenties.

Door ondersteuning te bieden op het gebied van copywriting, zorgen we voor optimaal geschreven webteksten die informatief én overtuigend zijn. Hierbij gaat steeds een uitgebreid zoekwoordenonderzoek aan vooraf. In combinatie met technische optimalisaties in de website zorgen we zo voor een goede positionering in de Google zoekresultaten (SEO).

E-mailmarketing

Hoewel e-mailmarketing vaak overschaduwd lijkt te worden door de populariteit van social media, is het nog steeds een zeer efficiënte manier om (potentiële) klanten te bereiken. Het komt er vooral op neer om campagnes te versturen met een boodschap die boeiend is voor de mensen die zich geabonneerd hebben op je e-maillijst. Ook hierbij kunnen we je de gewenste ondersteuning bieden.

3 redenen om voor Sinkroon te kiezen

1

Geen contracten

Voor onze online advertentiepakketten werken we met een eenmalige opstartkost en een maandelijkse kost voor de opvolging. We binden je niet aan langlopende contracten, zodat je op elk moment kan afzien van onze diensten. Zo houden we onszelf messcherp om steeds de beloofde resultaten te behalen.

2

Transparante rapportage

Het vergt enige kennis om de statistieken van alle verschillende rapportagemodules te interpreteren. Daarom bundelen we ze in zogenaamde business dashboards, zodat je in real time kan volgen hoe ver we staan in het bereiken van de vooropgestelde KPI’s (key performance indicators). We bezorgen je hier ook op regelmatige tijdstippen een rapport van op mail.

3

Constant optimaliseren

Door te experimenteren met A/B-tests op je campagnes en landingspagina’s komen we voortdurend tot nieuwe inzichten over wat werkt en wat niet. Door een continu proces van analyseren, aanpassen en meten zorgen we er zo voor dat we het maximum rendement halen uit je marketingbudget.

Klaar om te groeien?

Benieuwd of we jouw bedrijf een boost kunnen geven?
Neem dan nu contact met ons op. We maken met plezier uitgebreid tijd voor jou.